Journée Culture, Sport et loisirs de VEDENE

Samedi 9 Septembre

(de 10h à 17h - Place du petit pont)

Préparation du stand : Maillots aux couleurs de la foulée Vedenaise, photos sur planche ou panneau....

Animations ?

http://www.mairie-vedene.fr/

Ils sont déjà inscrit :

Nom - Prénom
De
à
Préparation
Commentaire
CLIFTONGAT Cliftongatwn
O
bad credit personal installment loans direct lenders installment loans cosmetic loans installment loans need a loan but have bad credit
CLIFTONGAT Cliftongatwn
O
bank debt consolidation loans installment loans 500 cash loan installment loans how much of a loan can i afford
CLIFTONGAT Cliftongatwn
O
credit debt consolidation loans installment loans best place to get a personal loan with bad credit installment loans unsecured installment loans for bad credit
CLIFTONGAT Cliftongatwn
O
i need a 2000 dollar loan installment loans personal loans bad credit monthly payments installment loans loans online direct
DALLON Isabelle
N
je suis sur Lyon ce week-end, donc trop loin pour apporter ma contribution à cette journée associative. désolée
DASIUBY Dasiubyvk
O
thesis writing service dissertation ideas for education doctoral dissertation proposal sample thesis statement examples for essays custom thesis writing psychology dissertation example thesis statement generator phd buy dissertation writing help service how to write a thesis paper how to write your dissertation psychology dissertation topics how to write a phd proposal uk best dissertation thesis topics psychology dissertation dedication examples example dissertation proposal apa dissertation template custom written dissertation sample phd dissertation doctoral dissertation example how to write a thesis statement custom dissertations phd topics business dissertation help with thesis writing how to write a dissertation prospectus science thesis topics thesis writing style how to publish thesis how to find dissertations best dissertation service thesis statement examples for essays best dissertation writing services dissertation proofreading dissertation apa format buy dissertation online philosophy thesis do my dissertation phd thesis writing service research dissertation topics phd dissertation titles writemypapers
DASIUBY Dasiubyvk
O
master thesis thesis topics psychology buy a phd dissertation sample dissertation literature review best dissertations buy a dissertation online dissertation proposal example dissertation to buy sample thesis paper sample dissertation paper best dissertation writers uk dissertations writing service custom dissertation writing thesis assistance how to write your dissertation buy dissertations write my thesis statement master thesis proposal example how to write a thesis thesis essay examples dissertation services buy thesis online dissertations online free leadership dissertation topics example dissertation proposal what is a phd proposal dissertation title custom thesis writing service political science dissertation topics best dissertation writing services uk dissertation writing services uk reviews what is a thesis statement dissertation templates phd thesis topic dissertation title generator dissertation help psychology dissertation example phd thesis tips dissertation consulting doctoral dissertation example business dissertation topics dissertation outline format writemypapers
INSTALLMENTLOANS Installmentloansme
O
apply personal loan bad credit online installment loans define installment loans installment loans online installment loans by phone
O
loan rates installment loans money fast loans installment loans can i get a personal loan
O
2000 loan installment loans loans wilmington nc installment loans personal loans for people with no credit history
O
personal loans nashville tn installment loans loans for poor credit no fees installment loans online loan payments
O
california installment agreement installment loans bank loan bad credit installment loans online money loan bad credit
O
personal loans durham nc installment loans i need a small personal loan installment loans how to get loans with bad credit
O
quick loans near me installment loans loans with no checking account installment loans sameday loan
O
personal loans for rebuilding credit installment loans online installment loans direct lenders bad credit installment loans installment loans st louis mo
O
personal loans for no credit history and no cosigner installment loans bank loans personal installment loans debt consolidation advice
O
get approved for a loan with bad credit installment loans quick loans near me installment loans online quick loans
LACROUX Matthieu
N
Ce n'est pas que je ne souhaite pas participer à la journée des associations, mais je suis en déplacement ce week end.
RIEST Noelle
O
OK pour tenir le stand l'après-midi. J'apporterai quelques Textiles de la garde robe du club, pour la déco du stand.
BOUTELIER Didier
10
12
O
Comme tous les ans, grand panneau avec des photos
MESTRE Myriam
10
12
O
POUR AIDER DIBO A INSTALLER
GAUCHE Francine
12
14
O
FIORI Gwenaelle
14
15
N
Pour remplacer nono si elle veut!
WIRTH Valérie
15
17
O
Je viens aider Nono l'après midi
Nombre de participant :
24

Si vous rencontrez un problème technique... ou besoin d'aide... N'hésitez pas à m'envoyer un mail : lafouleevedenaise@free.fr

Permanence pendant le forum des associations de Vedene le Samedi 3 Septembre
Nom
Prenom
Adresse mail
S'assurerai la permanence

de h - à h -

Je souhaite participer à la préparation du stand : Oui Non

Commentaire

Pour informations :

Vos données personnelles, sont gérées par des "Coockies",

Elles sont créées, dès votre première inscription, Stockées sur votre PC

Mise à jour après chaque inscription

Cela, vous évite de tout ressaisir à chaque fois...